مسئول رسیدگی به شکایات :      سرکار خانم زارع                                                داخلی : ۲۲۷

دانشجویان و مراجعین گرامی
    شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمائید.

·  مراجعه حضوری :

     مراجعه به دفتررسیدگی به شکایات در ساعات اداری ( اتاق شماره ۱۴ ساختمان شماره ۱ )

·   مکاتبه ای :

      شما میتوانید مراتب  را با ذکر نام و شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در طبقات ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات مستقر در دانشکده بیندازید. 

·  تماس تلفنی :

      شما میتوانید با شماره تلفن دانشکده ۰۷۱۳۲۲۹۵۰۲۳ داخلی ۲۲۷  تماس حاصل نمایید.
       

·  پیامک :

       ارسال  پیامک از طریق شماره    ۳۰۰۰۳۴۶۱۰۰۰۴۵۲

قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد . 

 

 برای ارسال شکایات خود از طریق سامانه اینترنتی اینجا کلیک کنید