با حضور اساتید دانشکده پیراپزشکی چگونگی طراحی و اجرای فرایندهای آموزشی بررسی شد
با حضور اساتید دانشکده پیراپزشکی چگونگی طراحی و اجرای فرایندهای آموزشی بررسی شد
کارگاه آموزشی چگونگی طراحی و اجرای فرایندهای آموزشی روز چهارشنبه 22 آبان ماه به همت معاونت آموزشی دانشکده پیراپزشکی و با حضور فعال اساتید این دانشکده در محل سالن اندیشه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر غلامحسین تمدن، معاون آموزشی دانشکده گفت: هدف از این کارگاه آشنایی اساتید با فرایندهای آموزشی و همچنین حوزههای مختلف دانش پژوهی است تا فرایندها در مجموعهای منسجم در مسیر تحول و نوآوری شناسایی، طراحی و اجرا شوند.
مدرس کارگاه، دکتر لیلا بذرافکن عضو هیئت علمی مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه نیز با نگاهی به تعریف فرایند گفت: رویکرد نگرش فرایندی در پی تبیین ارتباطات داخلی مـوجود بین فرآینـدهای فرعی و همچنین تعییـن ارتبـاطات بیـن فرآینـدهای اصلی است. وی افزود نگرش فرایندی، به سازمان امکان میدهد تا روی ارتباط بین تک تک فرایندهای موجود در مجموعهای از فرایندها و نیـز ترکیب و تعامل آنها، کنترل مستمر داشته باشد. دکتر بذرافکن درک و تامین نیازمندی ها، شناسایی و تشریح فرایندها در قالب واژه آموزشی، تعیین نتایج عملکرد فرایند و اثربخشی آن و بهبود مستمر فرایندها بر اساس اندازهگیریهای عینی را از موارد مهم در نگرش فرایندی بیان کرد و افزود فرایند آموزشی نتیجه اجرا، مشاهده و ارزشیابی یک مداخله آموزشی است.
نظر دهید