گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده پیراپزشکی در سال 1404(pdf)
کتابخانه دانشکده پیراپزشکی با هدف ارائه خدمات به کلیه دانشجویان، اساتید و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۶۶ تاسیس گردید. این کتابخانه با مساحت ۲۳۰ متر مربع شامل بخش امانت، مخزن، میز مرجع و دوبخش مطالعه خواهران و برادران می باشد که در هر یک از بخش های مطالعه نیز سیستم های کامپیوتر جهت سرچ در منابع علمی کتابخانه و دانشگاه در نظر گرفته شده است. این کتابخانه با جمع اوری مجموعه ی غنی از کتب فارسی و لاتین در زمینه های موضوعی مرتبط با دروس تخصصی و عمومی شامل علوم آزمایشگاهی، رادیولوژی، زبان و ادبیات فارسی، زبانانگلیسی، کامپیوتر و...آماده خدمت رسانی به کاربران میباشد. مجموعه کتابخانه شامل 7452 جلد کتب فارسی، 2211 جلد کتب لاتین همچنین 270 عنوان پایان نامه فارسی و لاتین میباشد.
راه اندازی بخش مشاوره اطلاعاتی با حضور نیروی متخصص در این حوزه جدیدترین خدمت در کتابخانه دانشکده پیراپزشکی است که با استقبال خدمت گیرندگان مواجه شده است.
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی اساتید و کارکنان
- مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت از فروردین 1404 تا کنون شامل
تعداد امانت 631 تعداد بازگشت 709
تعداد تمدید 583
مجموع سرویس دهی میز امانت 1340
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی 1201
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها 139
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامهها به دانشجویان
- ارائه خدمات تحویل مدرک دانلود سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانکهای اطلاعاتی پزشکی به صورت حضوری و غیر حضوری
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب ،اهدایی تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت شرکت در کلاسهای آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دوره ای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامهها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دوره های آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه
- بررسی و تایید عناوین پایان نامه های دریافتی در کارتابل سامانه پژوهشیار
- یگیری اجرای شیوه های مناسب جهت اطلاع رسانی نسبت به موجودی و تازه ها به مراجعان
- ارائه پیشنهادات و بررسی و پیگیری پیشنهادات رسیده جهت مکانیزه شدن خدمات بخشهای مختلف کتابخانه و افزایش کارآیی
- همکاری و مشورت سازنده با معاونت پژوهشی دانشکده و دفتر امور کتابخانه ها
گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده پیراپزشکی در سال 1403 (pdf)
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت 1705
تعداد بازگشت 1777
تعداد تمدید 2192
مجموع سرویس دهی میز امانت 2294
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی 2042
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها 252
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت حضوری و غیرحضوری
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه
- بررسی و تایید عناوین پایان نامه های دریافتی در کارتابل سامانه پژوهشیار
- پیشنهاد و پیگیری اجرای شیوههای مناسب جهت اطلاع رسانی نسبت به موجودی و تازهها به مراجعان
- ارائه پیشنهادات و بررسی و پیگیری پیشنهادات رسیده جهت مکانیزه شدن خدمات بخشهای مختلف کتابخانه و افزایش کارآیی
- همکاری و مشورت سازنده با معاونت پژوهشی دانشکده و دفتر امور کتابخانه ها
گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده پیراپزشکی در بهار و تابستان سال ۱۴۰۲ (pdf)
گزارش عملکرد:
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت ۳۹۹
تعداد بازگشت ۵۵۳
تعداد تمدید ۴۷۶
مجموع سرویس دهی میز امانت ۱۴۲۸
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ۱۱۸۰
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها ۲۴۸
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت حضوری و غیرحضوری
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه
- بررسی و تایید عناوین پایان نامه های دریافتی در کارتابل سامانه پژوهشیار
- انجام کلیه امور محوله مرتبط با حوزه علم سنجی دانشکده
- پیشنهاد و پیگیری اجرای شیوههای مناسب جهت اطلاع رسانی نسبت به موجودی و تازهها به مراجعان
- ارائه پیشنهادات و بررسی و پیگیری پیشنهادات رسیده جهت مکانیزه شدن خدمات بخشهای مختلف کتابخانه و افزایش کارآیی
- همکاری و مشورت سازنده با معاونت پژوهشی دانشکده و دفتر امور کتابخانه ها
گزارش عملکرد:
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت ۸۵۰
تعداد بازگشت ۹۱۳
تعداد تمدید ۱۲۸۱
مجموع سرویس دهی میز امانت ۱۲۳۲
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ۱۵۹۹
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها ۱۶۴
- خرید کتب مورد نیاز اساتید و دانشجویان
- آماده سازی، فهرست نویسی، شلف کتب
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت حضوری و غیرحضوری
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه
- بررسی و تایید عناوین پایان نامه های دریافتی در کارتابل سامانه پژوهشیار
- انجام کلیه امور محوله مرتبط با حوزه علم سنجی دانشکده
- پیشنهاد و پیگیری اجرای شیوههای مناسب جهت اطلاع رسانی نسبت به موجودی و تازهها به مراجعان
- ارائه پیشنهادات و بررسی و پیگیری پیشنهادات رسیده جهت مکانیزه شدن خدمات بخشهای مختلف کتابخانه و افزایش کارآیی
- همکاری و مشورت سازنده با معاونت پژوهشی دانشکده و دفتر امور کتابخانه ها
گزارش عملکرد:
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت ۴۴۹
تعداد بازگشت ۴۲۴
مجموع سرویس دهی میز امانت ۸۷۳
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ۷۷۸
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها ۹۵
- خرید کتب مورد نیاز اساتید و دانشجویان
- آماده سازی، فهرست نویسی، شلف کتب
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان به صورت حضوری و غیرحضوری در ایام کرونا
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت غیرحضوری در ایام کرونا
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه
گزارش عملکرد:
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت ۶۱۴
تعداد بازگشت ۶۱۸
مجموع سرویس دهی میز امانت ۱۲۳۲
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ۱۱۰۱
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها ۱۳۱
- خرید کتب مورد نیاز اساتید و دانشجویان
- آماده سازی، فهرست نویسی، شلف کتب
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان به صورت حضوری و غیرحضوری در ایام کرونا
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت غیرحضوری در ایام کرونا
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه
گزارش عملکرد:
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت ۷۵۰
تعداد بازگشت ۸۱۳
مجموع سرویس دهی میز امانت ۱۵۶۳
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ۱۳۲۷
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها ۲۳۶
- خرید کتب مورد نیاز اساتید و دانشجویان
- آماده سازی، فهرست نویسی، شلف کتب
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان به صورت حضوری و غیرحضوری در ایام کرونا
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت غیرحضوری در ایام کرونا
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه