گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده پیراپزشکی در بهار و تابستان سال ۱۴۰۲ (pdf)
گزارش عملکرد:
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت ۳۹۹
تعداد بازگشت ۵۵۳
تعداد تمدید ۴۷۶
مجموع سرویس دهی میز امانت ۱۴۲۸
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ۱۱۸۰
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها ۲۴۸
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت حضوری و غیرحضوری
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه
- بررسی و تایید عناوین پایان نامه های دریافتی در کارتابل سامانه پژوهشیار
- انجام کلیه امور محوله مرتبط با حوزه علم سنجی دانشکده
- پیشنهاد و پیگیری اجرای شیوههای مناسب جهت اطلاع رسانی نسبت به موجودی و تازهها به مراجعان
- ارائه پیشنهادات و بررسی و پیگیری پیشنهادات رسیده جهت مکانیزه شدن خدمات بخشهای مختلف کتابخانه و افزایش کارآیی
- همکاری و مشورت سازنده با معاونت پژوهشی دانشکده و دفتر امور کتابخانه ها
گزارش عملکرد:
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکدههای دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت ۸۵۰
تعداد بازگشت ۹۱۳
تعداد تمدید ۱۲۸۱
مجموع سرویس دهی میز امانت ۱۲۳۲
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ۱۵۹۹
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها ۱۶۴
- خرید کتب مورد نیاز اساتید و دانشجویان
- آماده سازی، فهرست نویسی، شلف کتب
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت حضوری و غیرحضوری
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه
- بررسی و تایید عناوین پایان نامه های دریافتی در کارتابل سامانه پژوهشیار
- انجام کلیه امور محوله مرتبط با حوزه علم سنجی دانشکده
- پیشنهاد و پیگیری اجرای شیوههای مناسب جهت اطلاع رسانی نسبت به موجودی و تازهها به مراجعان
- ارائه پیشنهادات و بررسی و پیگیری پیشنهادات رسیده جهت مکانیزه شدن خدمات بخشهای مختلف کتابخانه و افزایش کارآیی
- همکاری و مشورت سازنده با معاونت پژوهشی دانشکده و دفتر امور کتابخانه ها
گزارش عملکرد:
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت ۴۴۹
تعداد بازگشت ۴۲۴
مجموع سرویس دهی میز امانت ۸۷۳
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ۷۷۸
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها ۹۵
- خرید کتب مورد نیاز اساتید و دانشجویان
- آماده سازی، فهرست نویسی، شلف کتب
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان به صورت حضوری و غیرحضوری در ایام کرونا
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت غیرحضوری در ایام کرونا
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه
گزارش عملکرد:
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت ۶۱۴
تعداد بازگشت ۶۱۸
مجموع سرویس دهی میز امانت ۱۲۳۲
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ۱۱۰۱
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها ۱۳۱
- خرید کتب مورد نیاز اساتید و دانشجویان
- آماده سازی، فهرست نویسی، شلف کتب
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان به صورت حضوری و غیرحضوری در ایام کرونا
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت غیرحضوری در ایام کرونا
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه
گزارش عملکرد:
- خدمت رسانی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی و دانشجویان سایر دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی، اساتید و کارکنان
مطابق نرم افزار کوها خدمات میز امانت شامل:
تعداد امانت ۷۵۰
تعداد بازگشت ۸۱۳
مجموع سرویس دهی میز امانت ۱۵۶۳
تعداد سرویس دهی به دانشجویان دانشکده پیراپزشکی ۱۳۲۷
تعداد سرویس دهی به دانشجویان سایر دانشکده ها ۲۳۶
- خرید کتب مورد نیاز اساتید و دانشجویان
- آماده سازی، فهرست نویسی، شلف کتب
- خدمت رسانی بخش مرجع و پایان نامه ها به دانشجویان به صورت حضوری و غیرحضوری در ایام کرونا
- ارائه خدمات تحویل مدرک: دانلود، سفارش و ارسال مقاله جهت دانشجویان
- مشاوره و پاسخ به سوالات بانک های اطلاعاتی پزشکی به صورت غیرحضوری در ایام کرونا
- تهیه گزارشات آماری از سرویس امانت و پیگیری دیرکرد منابع
- شلف خوانی مجموعه در پایان هر فصل
- انجام امور تسویه حساب مراجعین
- دریافت کتب اهدایی، تفکیک و وارد کردن کتب مطابق با خط مشی کتابخانه به مجموعه
- تهیه بروشورهای آموزشی و بارگذاری در وبسایت
- شرکت در کلاس های آموزشی ضمن خدمت کتابداران
- برگزاری کارگاه آموزشی بانکهای اطلاعاتی ویژه دانشجویان
- انجام کارهای دورهای برای حفظ و نگهداری تجهیزات داخلی کتابخانه
- ورود اطلاعات پایان نامه ها و بارگذاری فایل عنوان و چکیده
- شرکت در جلسات کمیته آموزش کتابداران، برنامه ریزی و تولید محتوا جهت دورههای آموزش ضمن خدمت
- انجام امور وبسایت کتابخانه