در کارگاه آموزشی برنامهریزی تحصیلی بیان شد: داشتن امکانات مناسب تضمین موفقیت نیست.
در کارگاه آموزشی برنامهریزی تحصیلی بیان شد: داشتن امکانات مناسب تضمین موفقیت نیست.
کارگاه آموزشی برنامهریزی تحصیلی با حضور دانشجویان دانشکده پیراپزشکی روز یکشنبه 19 آبان ماه در محل سالن اندیشه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر طاهره کلانتری مسئول واحد استاد مشاور در دانشکده پیراپزشکی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی شرکتکنندگان با هدفگذاری و شیوه صحیح برنامهریزی درسی در راستای بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان میباشد.
حمیدرضا توتونچی، دانشجوی دکترای بیوشیمی بالینی دانشگاه شهید بهشتی تهران، مدرس کارگاه نیز ضمن معرفی انواع هدفگذاری شامل بلندمدت، میانمدت و کوتاهمدت به شرکتکنندگان گفت: اولین کار در برنامهریزی یادداشت کردن اهداف میباشد وی افزود داشتن امکانات مناسب تضمین موفقیت نیست.
توتونچی ادامه داد مکالمات تلفنی غیرضروری و بیش از حد با دوستان، فضای مجازی، روشها و عادات نادرست مطالعه، اهمالکاری، برنامه نادرست استراحت و خواب، نداشتن تمرکز حواس و ترس از شکست از جمله موارد تلف کننده زمان میباشند.
در آخر کارگاه نیز شرکتکنندگان با ویژگیهای یک برنامهریزی مناسب شامل اختصاصی بودن برای هر فرد، سادگی و انجامپذیری، تنوع در برنامهریزی، داشتن زمانهای جبرانی در برنامه و مرور، انعطافپذیری و استراحت شرطی آشنا شدند.
نظر دهید