متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/11/16
  • - تعداد بازدید: 136
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی شیراز

تقدیر از دکتر مرادی منتخب مسابقۀ نقاشی، عکاسی و شعر با موضوع گرامیداشت مقام زن و مادر در دانشکده پیراپزشکی

 

 

مراسم تقدیر از خانم دکتر "فاطمه مرادی" از منتخبان مسابقۀ نقاشی، عکاسی و شعر با موضوع گرامیداشت مقام زن و مادر، روز دوشنبه 16 بهمن ماه در دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، مهندس "علیرضا صلاح" با اشاره به موفقیت‌های خانم دکتر مرادی، عضو هیات علمی گروه ادبیات فارسی گفت: شرکت فعال دکتر مرادی در فوق برنامه‌های ادبی، فرهنگی و هنری دانشگاه و همچنین تلاش ایشان در عرصه استادی قابل تقدیر است.

معاون پشتیبانی دانشکده پیراپزشکی افزود ایشان در مسابقه شعر "مهر بی‌نهایت" ویژه اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با موضوع گرامیداشت مقام مادر و اهمیت نقش نورانی زن در خانواده که به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری و امور اساتید دانشگاه برگزار گردید شرکت و موفق به کسب مقام سوم شدند.

گفتنی است در این مراسم با حضور نماینده دفتر مقام معظم رهبری و نماینده امور اساتید و جمعی از مسئولان و اساتید دانشکده پیراپزشکی از خانم دکتر مرادی با اهداء سنگ متبرک حرم حضرت علی (ع)، تقدیر شد. مدیریت، اساتید و کارکنان دانشکده پیراپزشکی نیز ضمن تبریک به دکتر مرادی، سلامتی و توفیق روزافزون ایشان را از درگاه خداوند متعال خواستارند.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 94393
کلیدواژه

تصاویر