متن استاتیک شماره 54 موجود نیست متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/04/02
  • - تعداد بازدید: 234
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تقدیر از اساتید هیئت علمی دانشکده پیراپزشکی دکتر طاهره کلانتری، دکتر فاطمه‌مرادی و دکترمریم متوسل در آئین گرامیداشت روز استاد و

آئین گرامیداشت روز استاد و آموزش با بزرگداشت مقام شامخ استاد و تقدیر از اعضای هیات علمی برتر آموزشی دانشگاه، صبح پنجشنبه، سی و یکم خرداد در مجتمع رفاهی جهاد دانشگاهی شیراز و با حضور اساتید، معاونان، اعضای هیات علمی و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، در این آیین دکتر "سید وحید حسینی" رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به کسب موفقیت‌های دانشگاه، از تلاش اساتید و گروه‌های آموزشی دانشگاه، همچنین دانشجویان و پژوهشگران برای درخشش دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی، قدردانی کرد.

در این مراسم دکتر"طاهره کلانتری" و دکتر"فاطمه مرادی" به عنوان اساتید برتر و نمونه آموزشی دانشگاه در سال 1402 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین دکتر "مریم متوسل" به عنوان استاد مشاور برتر دانشگاه در سال 1402 معرفی و تقدیر شد.

ریاست، معاونین، اساتید و کارکنان دانشکده پیراپزشکی، ضمن تبریک به اساتید گرامی و تشکر از زحمات متعهدانه و دلسوزانه ایشان، توفیق روزافزون ایشان را از خداوند متعال خواستارند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 104126
کلیدواژه

تصاویر