متن استاتیک شماره 54 موجود نیست متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/07/14
  • - تعداد بازدید: 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی

برگزاری کنفرانس علمی مروری بر اختلالات هموگلوبین و روش‌های تشخیص آن در دانشکده پیراپزشکی

 

مدیر گروه علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی از برگزاری جلسه کنفرانس علمی یکروزه با امتیاز بازآموزی (آموزش مداوم پزشکی ) توسط اساتید بخش هماتولوژی این گروه، با عنوان "مروری بر اختلالات هموگلوبین و روش‌های تشخیص آن" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر "ریتا عرب سلغار" ضمن اعلام این خبر گفت: این کنفرانس علمی در تاریخ دوازدهم مهرماه در محل سالن اندیشه دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

وی افزود این کنفرانس با سخنرانی دکتر "حبیب اله گل افشان" ، دکتر "غلامحسین تمدن"، دکتر "ناهید نصیری" و دکتر "محمد جعفر شریفی" اساتید بخش هماتولوژی دانشکده پیراپزشکی، میزبان ۳۵ نفر از اساتید و مسئولین فنی آزمایشگاه‌های استان و تعدادی از دانشجویان و همکاران جامعه علوم آزمایشگاهی بود. مروری بر تالاسمی‌ها و هموگلوبینوپتی‌ها، بررسی لام خون‌محیطی، روش‌های تشخیصی هموگلوبینوپتی‌ها، مطالعه موردی و کامنت‌های تفسیری در الکتروفروز هموگلوبین از جمله موارد ارائه شده در این کنفرانس بود.

دکتر عرب‌سلغار از اساتید بخش هماتولوژی گروه علوم آزمایشگاهی که برای برگزاری این کنفرانس علمی زحمت ورود اطلاعات در سایت آموزش مداوم پزشکی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری هر چه بهتر را متقبل شدند قدردانی و تشکر کرد.

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 109805
کلیدواژه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید