متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/12/09
  • - تعداد بازدید: 139
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی شیراز

برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع رای بی رای در دانشکده پیراپزشکی

معاون فرهنگی دانشکده پیراپزشکی از برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع "رای بی رای" به همت دفتر نهاد رهبری دانشگاه در روز سه شنبه هشتم اسفند ماه، در محل ساختمان شماره یک این دانشکده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر مسعود حقانی در حاشیه این برنامه اظهار داشت کرسی آزاد اندیشی با هدف ایجاد فضای مناسب برای طرح و بیان اندیشه های نو، تفکر خلاق و فرهنگ نوآور، همچنین تقویت روحیه حقیقت جویی، آزادگی و قانون گرایی برگزار می شود و فرصتی مناسب است تا دانشجویان به صورت آزاد، نظام‌مند، منطقی و عالمانه به بحث و بررسی موضوعات روز جامعه بپردازند.

در این کرسی آقای دکتر مسعود مرادی، استاد دفتر نهاد رهبری در جلسه حضور یافت و ضمن پاسخ به سوالات دانشجویان در حوزه انتخابات، مسایل روز جامعه را نیز مورد بررسی قرار داد. وی با اشاره به اینکه عدم مشارکت در انتخابات باعث افزایش تحریم ها، افزایش فشار بین الملل و در نهایت ایجاد فاصله بین دولت و مردم می شود بر حضور در پای صندوق رای و انتخابات تاکید کرد.

در این کرسی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی گفتمان و سخنرانی داشتند و در ادامه دیدگاه منتقدین مورد بررسی قرار گرفته و جمع بندی انجام شد.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 95898
کلیدواژه

تصاویر