متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/11/14
  • - تعداد بازدید: 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی شیراز

برگزاری آیین‌های گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دانشکده پیراپزشکی.

 

همزمان با بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه پرفروغ فجر در دانشکده پیراپزشکی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، مهندس "علیرضا صلاح" ضمن تبریک فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک دهه فجر و همزمانی آن با عید بزرگ مبعث پیامبر رحمت(ص) گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ است و نتیجه همبستگی و پایداری ملت شریف و شهیدپرور ایران و اندیشه‌های مدبرانه  امام راحل(ره) است که بعد از چهل و پنج سال همچنان پابرجاست.

معاون پشتیبانی دانشکده پیراپزشکی افزود امسال نیز مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و امام راحل(ره) و شهیدان و همچنین زنده‌نگه‌داشتن روحیه استقلال‌طلبی و فرهنگ ایثار در میان آحاد مردم به خصوص نسل جوان و دانشگاهی برگزار می شود.

پخش کلیپ، عکس و سرودهای انقلابی ویژه دهه‌فجر، آذین بندی سطح دانشکده، برگزاری مراسم بزرگداشت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و تجدید میثاق مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان با آرمان‌های انقلاب اسلامی از ویژه برنامه‌های این دهه فرخنده در سطح دانشکده پیراپزشکی است.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 94224
کلیدواژه

تصاویر