متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/11/30
  • - تعداد بازدید: 119
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی شیراز

بازدید علمی دانشجویان دانشکده پیراپزشکی از پارک علم و فناوری فارس

 

مسئول دفتر استعداد درخشان دانشکده پیراپزشکی از برگزاری برنامه بازدید علمی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی گروه‌های علوم‌آزمایشگاهی و رادیولوژی از پارک علم و فناوری، به همت دفتر استعدادهای درخشان، کمیته تحقیقات دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشکده در روز دوشنبه 30 بهمن ماه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر "ناهید نصیری" در حاشیه این بازدید گفت:

با توجه به اهمیت آشنا نمودن دانشجویان با زمینه‌های شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود، همچنین آشنایی آنها با ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کارهای فناورانه و دانش محور، بازدید از پارک علم و فناوری فارس که رسالت راهبردی آن کارآفرینی و توسعه فناوری به ویژه توسط فارغ التحصیلان دانشگاه ها از طریق ایجاد شرکت های کوچک و متوسط و حمایت از آنها تا تجاری کردن نوآوری هاست، با حضور 60 دانشجو برنامه ریزی و اجرا شد.

در این بازدید ابتدا آقای "رضا محمودی" مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری فارس ضمن معرفی مرکز و توضیح در خصوص شرکت‌های مستقر گفت: پارک علم و فناوری فارس با سه مرکزرشد تخصصی، یک مرکز رشد فناوری جامع، هفت مرکز رشد اقماری و نوآوری و صندوق غیردولتی پژوهش و فناوری فارس، تلاش دارد تا محیطی مناسب برای استقرار و حضور حرفه‌ای شرکت های فناور، شرکت های کوچک و متوسط، واحد های تحقیق و توسعه صنایع و موسسات پژوهشی تامین کند. وی افزود این مرکز سعی در ایجاد فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان، فرصت های مشاوره ای برای اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها، استفاده از امکانات آزمایشگاهی، مشاوره، آموزش و رشد موسسات مستقر در پارک و فراهم کردن فرصت کارآموزی برای دانشجویان دارد. در ادامه نیز شرایط همکاری جهت ترغیب دانشجویان برای انجام پژوهش و کارهای فناورانه را توضیح داد.

دکتر اصغر پارسایی مدیر عامل شرکت زیست فناوری رایان نوین پژوهان پارس نیز توضیحاتی با محوریت انجام کارهای تحقیقاتی و پروژه های دیابت، ناباروری، سرطان و انجام کارهای تولیدی با محوریت کمک داروها و محصولات زیبایی و بهداشتی ارائه داد. سپس دانشجویان از شرکت فناوری سلامت اردیبهشت، تولید کننده تجهیزات پزشکی بازدید کردند.

علاقمندان برای آشنایی بیشتر با پارک علم و فناوری فارس و کسب اطلاعات لازم می توانند به آدرس  https://www.fstp.ir مراجعه نمایند.

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 95464
کلیدواژه

تصاویر