متن استاتیک شماره 54 موجود نیست متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/07/11
  • - تعداد بازدید: 72
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده پیراپزشکی

افتخارآفرینی آقای امیرمحمد امینی در شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم ‌پزشکی کشور

 

شانزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم ‌پزشکی کشور برگزار شد و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب مدال‌های رنگین در مراحل انفرادی و گروهی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر علی فرهادی ضمن تبریک به دانشجویان افتخارآفرین در این المپیاد کشوری، گفت: شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در شهریور ماه در حیطه های استدلال بالینی، بیماری ها و حوادث عروق مغزی، همگرایی در علوم پایه، آترواسکلروزیس، مدیریت نظام سلامت، پیشگیری و سلامت خانواده، کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه، سلامت دیجیتال و هوش مصنوعی، آموزش پزشکی و فناوری های پیشرفته و هوشمند در آموزش، برگزار شد.

معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی افزود در این المپیاد علمی، آقای امیر محمد امینی دانشجوی رشته علوم‌آزمایشگاهی از دانشکده پیراپزشکی در حیطه کارآفرینی و کسب و کارهای فناورانه موفق به کسب مدال نقره گروهی شد.

مدیریت، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده پیراپزشکی کسب این موفقیت را به آقای امینی تبریک گفته، آرزوی توفیق روزافزون دانشجویان عزیز را در جهت پیشبرد مقاصد علمی و پژوهشی دانشگاه، از خداوند منان خواستارند.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 109686
کلیدواژه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید