مسئول رسیدگی به شکایات : سرکار خانم زارع داخلی : ۲۲۷
دانشجویان و مراجعین گرامی
شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمائید.
· مراجعه حضوری :
مراجعه به دفتررسیدگی به شکایات در ساعات اداری ( اتاق شماره ۱۴ ساختمان شماره ۱ )
· مکاتبه ای :
شما میتوانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در طبقات ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات مستقر در دانشکده بیندازید.
· تماس تلفنی :
شما میتوانید با شماره تلفن دانشکده ۰۷۱۳۲۲۹۵۰۲۳ داخلی ۲۲۷ تماس حاصل نمایید.
· پیامک :
ارسال پیامک از طریق شماره ۳۰۰۰۳۴۶۱۰۰۰۴۵۲
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد .
برای ارسال شکایات خود از طریق سامانه اینترنتی اینجا کلیک کنید