متن استاتیک شماره 54 موجود نیست متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/02/29
  • - تعداد بازدید: 165
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی شیراز

پیام رئیس دانشکده پیراپزشکی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

 

رئیس دانشکده پیراپزشکی با ارسال پیامی فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، در متن پیام دکتر «صدیقه شریف زاده» آمده است:

اهمیت و جایگاه والای حوزه روابط عمومی در سازمان‌ها بر همگان واضح است. روابط عمومی و ارتباطات، به‌مثابه‌ پلی میان ارکان مختلف هر سازمان و دیگر آحاد جامعه است که نقشی بسزا و بی‌نظیر در پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان دارد.

روابط عمومی‌ در نهادهای بزرگ و مؤثری چون دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی درمانی،  از یک سو می‌تواند توانمندی‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه و همچنین دستاوردها و خدمات ‌ حوزه سلامت را به ‌خوبی به جامعه معرفی نماید و رسالت حرفه‌ای خود یعنی آگاهی بخشی به آحاد شهروندان را محقق ‌سازد و از سوی دیگر با بررسی نیازهای سلامت جامعه، پیوند مستحکمی میان اهداف دانشگاه با مطالبات بیرونی فراهم آورده و با برای برقراری ارتباط دوطرفه سازمان با افکار عمومی در مسیر توسعه و پیشرفت مجموعه سلامت گام بردارد.

اینجانب هفته ملی روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی به ویژه کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشکده پیراپزشکی تبریک عرض می‌ نمایم و موفقیت و سربلندی این عزیزان را در راستای دفاع از کیان حوزه سلامت و اعتلاء اهداف دانشگاه از درگاه خداوند منان مسالت دارم.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 101975
کلیدواژه

تصاویر