برگزاری نشست «سلامت معنوی در پرتو صحیفه سجادیه» در دانشکده پیراپزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، همزمان با ماه محرم، نشست «سلامت معنوی در پرتو صحیفه سجادیه» با حضور استاد محمدحسین طالبی، پژوهشگر کلام اسلامی، در این دانشکده برگزار شد.
در این جلسه، استاد طالبی با تبیین جایگاه امام سجاد (ع) و مضامین بلند صحیفه سجادیه، به نقش آموزههای این اثر ارزشمند در تقویت آرامش روان، معناجویی و ارتقای سلامت معنوی پرداخت.
این نشست با استقبال اساتید و کارکنان همراه بود و با پرسش و پاسخ حاضران به پایان رسید.
نظر دهید