متن استاتیک شماره 54 موجود نیست متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/04/16
  • - تعداد بازدید: 252
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی

آئین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشکده‌ پیراپزشکی برگزار شد

 

مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‌آموختگان رشته‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده پیراپزشکی شیراز و داراب روز چهارشنبه سیزدهم تیرماه، در محل سالن‌های کنفرانس سیناصدرا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر "علی فرهادی"، ضمن تبریک به دانش‌آموختگان از زحمات دانشجویان طی تحصیل، همچنین اساتید و گروه‌های آموزشی دانشکده و خانواده‌ها که در طول سالهای تحصیل دانشجویان را همراهی کرده‌اند تقدیر کرد.

معاون آموزشی دانشکده پیراپزشکی با اشاره به اینکه فارغ‌التحصیلی آغاز مسیر پویایی است از دانشجویان خواست تا در مسیر پیشرفت و تحصیل در مقاطع بالاتر برای خدمت به جامعه کوشا باشند. وی با تاکید بر اهمیت جایگاه رشته‌های دانشکده پیراپزشکی در محیط‌های درمانی افزود هدف اصلی از آموزش، علاوه بر کسب دانش، تعامل با اجتماع، مسئولیت پذیری و از همه مهم تر نهادینه‌سازی اخلاق حرفه‌ای بوده است، تا در این راستا، جامعه و بیماران از خدمات شما بهره‌مند شوند.

دکتر فرهادی در ادامه نیز از زحمات حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، پشتیبانی و پژوهشی دانشکده که به دانشجویان برای به پایان‌رساندن موفقیت‌آمیز دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین برپایی مراسم دانش آموختگی یاری رساندند، تقدیر و تشکر کرد.

نماینده دانشجویان، آقای محمد کشتکاری نیز ضمن تشکر از زحمات عزیزانی که تا بدین جا همراه دانشجویان بوده اند گفت: رسالت ما در 3 واژه آموختن، برابری و تعهد خلاصه شده است، همواره در حال آموختن باشیم تا با بروزترین یافته‌ها به جامعه خدمت کنیم، به همه افراد با دید برابر بنگریم و همواره در کمک به بهبودی بیماران متعهد باشیم.

در ادامه این آئین که با حضور دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌های بیوتکنولوژی، هماتولوژی و مدیکال ژورنالیزم ورودی1400، دانشجویان کارشناسی پیوسته رشته‌های علوم‌آزمایشگاهی و رادیولوژی ورودی 1399، دانشجویان کارشناسی ناپیوسته علوم‌آزمایشگاهی و رادیولوژی 1401 و همچنین دانشجویان کارشناسی پیوسته رشته‌ علوم‌آزمایشگاهی داراب برگزار شد، پس از قرائت سوگندنامه توسط دکتر زهرا فرشیدفر و دانش‌آموختگان، با اهداء لوح‌سپاس و تندیس دانش‌آموختگی، از دانشجویان تقدیر شد.

اجرای موسیقی سنتی گروه چلیپا، پخش کلیپ‌های مرتبط با هر رشته تحصیلی، و پذیرایی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 104855
کلیدواژه

تصاویر