نام و نام خانوادگی:
سمت:
مدرک تحصیلی:
شماره تماس:
پست الکترونیکی:
مهندس علیرضا صلاح
معاون پشتیبانی دانشکده پیراپزشکی
کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک
۳۲۲۷۰۳۰۰


شرح وظایف معاون پشتیبانی دانشکده:
 

۱- کسب خط مشی و دستور العمل اجرائی و برنامه کلی در مورد امور اداری و مالی از مدیریت مربوط
۲- تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارئه آموزش و راهنمائی آنان
۳- هدایت فعالیتها و عملیات مربوط به امور اداری،مالی،تدارکات،تاسیسات،از طریق اعمال نظارت و ارائه راهنمایی لازم
۴- بررسی و گزارش چگونگی عملیات و صورتهای مالی وبیلان و حساب سود و زیان
۵- نظارت بر چگونگی بررسی و ممیزی حسابها و اسناد مالی ، هزینه ها و درآمدها بر اساس مقررات مالی و دستورالعملهای مصوب
۶- نظارت کلی بر چگونگی مصرف اعتبارات بمنظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
۷- نظارت مستمردرنگاهداری حسابهای اموال ، انبارهاو ثبت دفاتر فرعی و معین و کل بر اساس روشهای مصوب و حسابهای مالی
۸- نظارت مستمر بر نحوه اجرای هزینه ها و پرداختها و رسیدگی به اسناد هزینه واحدهابر اساس مصوبات ودستور العملها و آئین نامه معاملات دولتی
۹- بررسی و گزارش نتایج ارزشیابی کار کارکنان و فعالیتهای مختلف بر اساس دستور العملهای مصوب
۱۰ - نظارت و رسیدگی به بودجه و کنترل مخارج ،تنظیم بودجه ، امضاء اسناد با امضاء سرپرست مربوطه
۱۱- تهیه و تنظیم بودجه سالیانه پرسنلی جاری و مستمر ماهیانه بر مبنای احتیاجات واحدهای تابعه
۱۲- تصویب و تایید کلیه اسناد حسابداری و دستور پرداختهای مربوط به خرید لوازم فوری و ضروری در حدود احتیاجات ابلاغ شده
۱۳- تهیه و تنظیم گزارشهای مختلف از فعالیتهای واحدهای تحت سرپرستی برای مدیریت مربوطه
۱۴-نظارت کلی به امر وصول درآمدها از منابع مختلف و اتخاذ تدابیر و ارائه راهنمایی به مسئولان امر
۱۵- تنظیم پیشنهاد برنامه و بودجه فعالیتهای اداری ومالی در قالب خط مشی اجرائی
۱۶- بررسی وپیشنهاد تشکیلات تفضیلی امور اداری ومالی بر اساس نیازمندیها
۱۷- ایجاد هماهنگی بین فعالیتها از طریق برقراری ارتباط و پیگیری و ارزشیابی آنها
۱۸- نظارت بر تامین نیروی انسانی از منابع داخل و خارج
۱۹- نظارت بر تامین نیاز مندیهای تدارکاتی و خدماتی
۲۰- نظارت بر تامین شرایط مناسب محیط و رفاه کارکنان
۲۱- پیگیری عملیات مالی و تهیه گزارشهای لازم در مورد چگونگی پیشرفت برنامه ها
۲۲- بررسی چگونگی پیشرفت برنامه های اداری
۲۳- اتخاذ تدابیر لازم و پیشنهاد طرحهای اصلاحی به منظور بهبود امور اداری ومالی
۲۴- نظارت بر اجرای برنامه مصوب و هدایت و راهنمایی واحدهای مالی
۲۵- نظارت بر امر وصول درآمدهای سازمان از منابع مختلف
۲۶- نظارت بر اجرای بودجه و چگونگی مصرف اعتبارات در واحدها
۲۷- نظارت بر امر تنظیم و رسیدگی اسناد مالی از لحاظ کامل بودن و انطباق با مقررات سازمان
۲۸- ارسال و حواله وجوه لازم بر واحدهای مختلف در حدود اعتبارات بودجه مصوب و اسناد ارسالی

۲۹- انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق