متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/02/11
  • - تعداد بازدید: 191
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی شیراز

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با همکاری دانشکده پیراپزشکی و بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)

 

معاون پشتیبانی دانشکده پیراپزشکی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر، به همت مدیریت این دانشکده و مدیریت بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، مهندس "علیرضا صلاح" ضمن تبریک و گرامیداشت این روز گفت: یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصتی مناسب برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کارگر و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ همگی ایشان به ویژه نیروهای شاغل در بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. به همین مناسبت با هماهنگی‌های بعمل آمده و همکاری صمیمانه مدیریت بیمارستان علی اصغر(ع) این مراسم با حضور مدیریت و همکاران شاغل در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و مدیریت و همکاران دانشکده پیراپزشکی در محل سالن بهار برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم دکتر فرهادی معاون آموزشی و مهندس صلاح معاون پشتیبانی از دانشکده پیراپزشکی و از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) دکتر علی اکبرکدیور ریاست، سرکار خانم حمیده میرزایی و جناب آقای مهدی کلانتری مدیر پیشین و جدید، و سرکار خانم  میترا گودرزی مدیر پرستاری ضمن ارج نهادن از تلاش‌های ارزنده همه کارگران و تلاشگران کشور و به خصوص همکاران محترم شاغل در دانشکده پیراپزشکی و بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) این روز را تبریک گفتند.

صدور تقدیرنامه الکترونیکی، اهداء هدیه و توزیع کیک ویژه به مناسبت روز کارگر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 100694
کلیدواژه

تصاویر