متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/02/10
  • - تعداد بازدید: 140
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی شیراز

برگزاری پیاده‌روی مشترک کارکنان دانشکده پیراپزشکی و بیمارستان حضرت علی اصغر (ص) همزمان با هفته ملی سلامت

 

همزمان با هفته ملی سلامت پیاده روی مشترک کارکنان دانشکده پیراپزشکی و بیمارستان حضرت علی اصغر (ص)، روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه در محل بوستان آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر "مسعود حقانی" معاون فرهنگی این دانشکده ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از برنامه‌های این هفته اطلاع‌رسانی و یادآوری اولویت‌های سلامت اقشار مختلف جامعه است و کارکنان دانشکده پیراپزشکی و بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) نیز با تاکید بر شعار امسال هفته ملی سلامت «سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت» در این برنامه شرکت نمودند.

دکتر "محسن داوودی" عضو هیات علمی بخش تربیت بدنی دانشکده پیراپزشکی نیز به مناسبت هفته ملی سلامت با حضور در این برنامه و انجام پیاده‌روی و نرمش صبحگاهی گفت: با توجه به اهمیت تحرک و ورزش و  تاثیر آن بر ابعاد سلامت، مانند کاهش چاقی، تاثیر بر فشارخون بالا، دیابت و ناهنجاری‌های اسکلتی عضلانی، موضوع فعالیت بدنی و ورزش همگانی به عنوان بخش مهمی از روزشمار هفته ملی سلامت با عنوان روز " سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" اعلام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به حفظ سلامت جسمی و روحی اعضاء خانواده گفت: عدم تحرک، استفاده از غذاهای پرکالری، چرب و شیرین و مصرف دخانیات از جمله عواملی است که می‌تواند باعث افزایش بیماری‌ها شود. وی  تاکید کرد داشتن فعالیت بدنی حتی به مدت 10 دقیقه در روز نیز می‌تواند تاثیر مثبت در روند سلامتی داشته باشد.

گفتنی است در پایان این برنامه به قید قرعه و به رسم یاد‌‌بود جوائز ورزشی به شرکت‌کنندگان اهداء و صبحانه سالم توزیع شد.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 100569
کلیدواژه

تصاویر