متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/02/03
  • - تعداد بازدید: 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی شیراز

برگزاری مراسم گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی در دانشکده پیراپزشکی .

 

رییس دانشکده پیراپزشکی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز علوم‌‌آزمایشگاهی و تقدیر از خدمات اساتید و کارشناسان گروه‌ علوم‌‌آزمایشگاهی و پرسنل آزمایشگاه غربالگری در محل سالن بهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر "صدیقه شریف‌زاده" ضمن تبریک این روز به جامعه علوم آزمایشگاهی و دانشجویان گفت: از تلاش و خدمات کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان این بخش مهم از نظام سلامت که با تلاش و فعالیت در آزمایشگاههای بالینی و آزمایشگاههای مراکز بهداشتی با ارائه مطلوب خدمات تشخیصی، در پیشبرد اهداف نظام سلامت فعالیت می‌کنند، تشکر می‌کنم.

در ادامه مراسم دکتر "محمد علی تخشید" عضو هیات علمی گروه علوم آزمایشگاهی، دکتر "علیرضا دستغیب" عضو هیات علمی گروه ژنتیک پزشکی و آقای "مهرداد عامری" دانشجوی رشته دکتری زیست فناوری پزشکی ضمن تبریک و بزرگداشت این روز خط‌مشی و آینده تحصیلی و کاری رشته علو‌م‌آزمایشگاهی را تبیین کردند.

دکتر "ریتا عرب سلغار"، مدیر گروه علوم آزمایشگاهی و مسئول آزمایشگاه غربالگری نوزادان نیز ضمن گرامیداشت این روز و تشکر از تلاش اساتید، کارشناسان، دانشجویان و تلاشگران عرصه علوم آزمایشگاهی در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و اجرایی این بخش از جامعه پزشکی به رسم یادبود هدایایی با انجام قرعه‌کشی به حاضران اهدا نمود. در پایان مراسم نیز با حضور مسئولین و اساتید گروه علوم آزمایشگاهی به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داده شد.

 گفتنی است همزمان با گرامیداشت این روز رئیس دانشکده پیراپزشکی ضمن تقدیر از ارائه خدمات آزمایشگاه غربالگری نوزادان از سال 1379 تا کنون و اشاره به اینکه خدمات این آزمایشگاه در تشخیص و خدمت‌رسانی به جامعه بسیار اثربخش بوده است با همراهی دکتر عرب‌سلغار، دکتر "علی فرهادی" معاون آموزشی و مهندس "علیرضا صلاح" معاون پشتیبانی با حضور در آزمایشگاه غربالگری نوزادان از زحمات کارکنان این واحد تشکر کردند. در ادامه نیز با حضور در کلاس درس این روز را به اساتید و دانشجویان تبریک گفتند.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها,اخبار روز‌آمد
  • کد خبری : 99809
کلیدواژه

تصاویر