متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/02/05
  • - تعداد بازدید: 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پیراپزشکی شیراز

با حضور دانشجویان دانشکده پیراپزشکی کارگاه آموزشی پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر برگزار شد

 

 

مسئول کمیته استاد مشاور ‌دانشکده پیراپزشکی از برگزاری کارگاه آموزشی "پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر" روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در محل کلاس 7-1 این دانشکده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پیراپزشکی، دکتر "فاطمه مرادی" گفت: این کارگاه به مناسبت هفته سلامت و با هدف آشنایی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده پیراپزشکی با عوارض استفاده از مواد مخدر و افزایش دانش در زمینه مواد اعتیاد آور برگزارشد.

مدرس کارگاه، خانم "طاهره زارعی" کارشناس ارشد اداره مشاوره دانشگاه نیز ضمن تاکید بر اهمیت آشنایی دانشجویان با عوارض مواد مخدر گفت: هدف از تشکیل این کارگاه ها توانمند سازی جوانان در پیشگیری از آسیب های ناشی از سوء مصرف مواد مخدر برای ارتقاء سلامت جامعه و خانواده‌ها می‌باشد. وی افزود استفاده از مواد مخدر یکی از معضلات مهم اجتماعی است و پیشگیری از اعتیاد در میان دانشجویان که جمعیت جوان و نیروی فعال و هسته اصلی خانواده های جدید جامعه می‌باشند اهمیت بیشتری دارد.

خانم زارعی با اشاره به اینکه عامل آموزش در امر پیشگیری از ویژگی خاصی برخوردار است به ارائه مباحثی همچون تاریخچه و تعریف اعتیاد، انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، علل گرایش به مواد مخدر، تاثیرات روحی و جسمی استفاده از مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد و راهکارهای بازتوانی افراد مبتلا به اعتیاد پرداخت. در پایان کارگاه نیز به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 100127
کلیدواژه

تصاویر