دومین نشست هماندیشی ریاست دانشکده با کارشناسان مسئول برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشکده، دومین جلسه هماندیشی و تبادلنظر میان ریاست محترم دانشکده و کارشناسان مسئول واحدهای مختلف، با هدف بررسی چالشهای اجرایی و ارتقای بهرهوری سازمانی برگزار شد.
در این نشست، مسئولین واحدهای مختلف ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد و برنامههای پیشروی واحد تحت مدیریت خود، به طرح مسائل و دغدغههای اجرایی پرداختند. ریاست محترم دانشکده نیز با تأکید بر لزوم همافزایی بیشتر میان واحدها، بر اهمیت پیگیریِ بهموقع مصوبات و تسهیل فرآیندهای اداری برای بهبود ارائه خدمات به دانشجویان و اعضای هیئتعلمی تأکید کردند.
شایان ذکر است، این جلسات که بهصورت مستمر برگزار میگردد، با هدف ایجاد هماهنگی حداکثری و رفع موانع اجرایی جهت تحقق اهداف کلان دانشکده پیگیری میشود.ریاست دانشکده در این جلسه، شنیدن نقطه نظرات کارشناسان را گامی ضروری برای رفع موانع اداری و ارتقای کیفیت ارائه خدمات دانست و خواستار تداوم این روند در جلسات آتی شد.
نظر دهید