فعال سازي دريافت پيامك تبليغاتي


در صورتی که پیامک های مرکز اینترنت را دریافت نمی کنید، شما یا هر منبع دیگری قبلا درخواست عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی (که کلیه پیامک های غیر تبلیغاتی از درگاه های اینترنتی را نیز شامل می شود) را داده اید. جهت حل مشکل خود در صورتی که خط شما همراه اول است عدد 2 را به شماره 8999 پیامک نمایید و یا با شماره 9990 تماس حاصل نمایید. برای خطوط ایرانسل با شماره 700 تماس حاصل نمایید.


مراحل تغییر رمز VPN:
  1. کلیک بر روی گزینه تغییر رمز عبور VPN از قسمت دسترسی سریع
  2. ورود نام کاربری، رمز عبور فعلی و دو مرتبه رمز عبور جدید و نهایتاً کلیک بر روی گزینه change


بازیابی رمز عبور vpn در صورت فراموشی یا وجود اشکال

توجه: دریافت رمز عبور جدید تنها یک مرتبه در روز امکان پذیر است. لطفا در صورتی که در روز جاری درخواست داده اید، درخواست خود را به روز دیگری موکول نمایید.
مرحله ۱: ورود به سامانه فراموشی رمز VPN 
 مرحله ۲: ورود اطلاعات مورد نیاز و دریافت کد رهگیری از طریق پیامک
در صورت دریافت پیام مبتنی بر نادرست بودن اطلاعات واردشده، به سامانه رشد به آدرس http://roshd.sums.ac.ir مراجعه نمایید و اطلاعات را تصحیح نموده و با مرکز اینترنت دانشگاه تماس حاصل فرمایید.
در صورت ورود اطلاعات موفق و عدم دریافت پیامک کد رهگیری، برای بررسی صحت شماره همراه ثبت شده در سامانه، لطفا با مرکز اینترنت دانشگاه تماس حاصل فرمایید.
در صورت مسدود بودن اشتراک با مرکز اینترنت دانشگاه تماس حاصل فرمایید.
مرحله ۳: وارد کردن کد رهگیری در سامانه و دریافت رمز جدید از طریق پیامک




اتصال به mail دانشگاه
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1397-5-21 11:06        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ